Rabu, 16 Juli 2014

a Groovy Kind of Love


a Groovy Kind of Love



When I'm feeling blue, all I have to do,
Saat aku merasa masygul, segala yang harus kulakukan,
Is take a look at you, then I'm not so blue.
Adalah memandangimu, lantas ku takkan murung.
When you're close to me, I can feel your heart beat,
Ketika kau dekat denganku, ku dapat merasakan debar jantungmu,
I can hear you breathing near my ear.
Aku bisa mendengar nafasmu di telingaku.
Wouldn't you agree, Baby? You and me got a groovy kind of love.
Akankah kau sependapat, Sayang? Kau dan aku berada di dalam manisnya cinta.


Anytime you want to, you can turn me onto,
Setiap saat kau rindu, kau boleh harapkanku,
Anything you want to, anytime at all.
Segala yang kau inginkan, semua-muanya.
When I kiss your lips, ooh I start to shiver,
Tatkala kusentuh hatimu, ku mulai menggigil,
Can't control the quivering inside,
Tak bisa kendalikan gemetar di dada.
Wouldn't you agree, baby you and me got a groovy kind of love, oh
Akankah kau sependapat, Sayang? Kau dan aku berada di dalam manisnya cinta.


When I'm feeling blue, all I have to do

Is take a look at you, then I'm not so blue

When I'm in your arms, nothing seems to matter,
Saat aku ada di dekapmu, tak ada yang perlu dikuatirkan,
My whole world could shatter, I don't care.
Duniaku hancur, aku tak peduli.
Wouldn't you agree, baby you and me got a groovy kind of love

We got a groovy kind of love

We got a groovy kind of love, oh

We got a groovy kind of love



(Gelumbang, 16 Juli 2014)






Tidak ada komentar:

Posting Komentar